Haven't you heard?
I'm stuck on a verse
I'm stuck on a boy who feels me with joy
I knew I was wrong to
Jump straight on into the picture so pretty
But he is so pretty to me

De vackraste kärleksorden jag någonsin hört. Här sitter jag efter att ha tittat på en episk kärleksfilm. Inser att jag aldrig haft och kommer kanske aldrig få ett episkt filmslut i mitt liv. När Killen förklarar sin kärlek och tjejen ber honom att hålla käften och förklarar att "you had me at hello". Tragisk.. Missförså mig inte! Livet är fortfarande fabulöst. men ibland vill man ha någon att dela allt det fabulösa med.
en dag kommer min alldeles egna
 
Jerry Maguire,            John Tyree,         eller Edward cullen

och jag kanske får mitt sagoslut

Det kommer bli episkt och fabulöst. som alltid.
-Hanna

Kommentera

Publiceras ej