Så är det nu! Äckel!
Äckel Finland
Äckel flygplats
Äckel flygplan
Äckel personal
Äckel mat
Äckel förseningar.

Ja! Mitt plan är försenat! 5 fantastiska timmar -.- Simon och Malin som ska hämta mig är tvungna att ställa in sina planer för att hämta mig..
Äckel försening

Längtar hem till min säng och varma Sverige. Ja! Varma Sverige! Här i Finland har det varit typ 9 grader hela tiden! Äckel Finland!

Det ända som inte är äckel är mina föräldrar, Simon och Malin.
Om mina föräldrar hade lämnat mig vid flygplatsen och sen åkt, hade jag nig aldrig kommit hem.. Ombokningar och flygbyten.. Usch! Tur att mamma kan finska!
Simon och Malin! Tacka Gud för att din är så förstående och ställer in sina planer bara för att hämta mig!

Dock har det varit mysigt här i Finland.. Bara hemvägen som blivit knepig..
Livet är fabulöst med vissa "bumps in the road" hahah!!
Puss, Hanna!


Kommentera

Publiceras ej